09-08-01

heyyyyyyyyyyyyyyyy'
( inlägg från den 1 augusti
glömmde spara inlägget jag skrev då
 )
ny månad nya tag! Denna månden händer ganska mk saker,
jag ska på soc möte den 6, den 20 börjar skolan, 19 nrj in the
park med cajsa, malmöfestivalen, båros djurpark med famillia
( tror jag ), och ja, sen ska man ju ha tid med vännerna också!
tobias kommer hem snart, ( tor jag ? ;oo ) och då blir de att leka
med han jöööh! massa kul, och massvis med saknad e han! 
& ja, vi får se vad som mer händish ((: 

igår kom cajsa till mig, sen åkte hon vid halv 6 ungefär, 
vi va ute och gick, hade twicen med oss, sen stack vi hem
till mig och chillade,  sen åkte hon hem fem över halv 6,
efter ett tag stack jag ut med josefin, vi träffa tumba, jack,
sunken, adam, fanny& lisa, sen stack tumba, jack, sunken,
fanny& lisa så satt vi och snacka as mk ( jag& josse )
men absolut inte med adam ;oo hahahhah! sen kom bj&
niklas, sen stack jag& josse hem till henne, hon flytta sin
säng sen stack vi till shell! :D där jag handla tuggumi&
hon handla fanta hÖhÖ, sen va de hem och nanna! : )

idag vet jag faktiskt inte vad som händer, tråkigt värre!
men jag har bestämmt för för att va narturlig som jag
hört länge& av många att jag ska va, jag ska då helt
enkelt skita i löshåret! (yy' så länge de går iaf :$ heh.
 
09-08-02
shululululululu,
jag minns av någon anledning inte vad jag gjorde denna
dagen :|, mer än att på kvällen åkte med marcus, linus&
emelie till strippen på kvällen, vi va i lödde igen vid ungefär
halv 2 tiden, då körde vi till bk pakeringen och lekte lite &
sen köpte vi frank hotdog på shell och jag va öööver trött!
där träffade man tysken& min käare kusin marcus höhö!
hemma vid 2- halv 3 tiden, sen sov jag gott vill jag säga!
& marcus körde sitt första race md mig i bilen hell yeaaah (hh'
men vi fick inte i tvåan, ;ss bullbull.. sen kom snuten sen yra
vi runt lite till i hbg, sen till lödde dåva! ( fel ordning jag vet xDD )



09-08-03
hejsan hopppppsan!
igår va jag först med pappa, sandra& louize på en bilutställning,
senare stack jag ut med felicia, sen hem, sen träffa jag Tumba, jack,
sunken, bj& niklas, satt vid nyvång och jag fick ett grönt "äpple" fast
mindre mittttt på ögonbrynet, av fucking tumba :(( han e dummis!
& allt va bara så jävla sjukt! jag& tumba klippte jack benhår med en sax ;oo
HAHAHAHA! så jävla siiiick. sen stack jag hem,  och va skiit trött så jag
gick in och däckade nästan med en gång, sjukt näääjjzz, sen ringde ngn
med dolt nr två eller tre gånger ;ss, men jag pallade bara inte svara xDD.
jaja, somnade as tidigt iiiiaaaf, typ vid 12 mMm (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0