09-08-04

jag har blivit sjukt kass på att skriva jag vet! &
förlåt mig för de /: , men de är för jag nt har
internet på min egen data serni!

igår va de chill krök hemma hos natha.  marcus körde mig dit, vi yra ju som fan
innan vi hitta xD och när jag kom så va, sandra, natha, kim& linda där, jag fick
lite vin& hann inte dricka upp förens mitt glas blev påfyllt xD hahaha, sen kom
coffe jönsson, efter en liten stund kom hanna& kicki (?) , och sen kom carro,
linus& bohman, efter en liten stund stack jag hem, sandra& marcus hämta
mig, och man va väl lagom på lyran då? ;$$ hahaha! uschja..

när jag vakna imorse mådde jag ju inte helt utmärkt om man säger så :$
vi skulle äta, då fick jag spel för ngt, minns nt vad, och min fuuucking panikångest!
hate it! men kunde inte ta en tablett imed jag fortf hade sprit i kroppen, menmen.
till slut åt jag, sen kom jenny och då körde vi till center syd, & blev as mk peace!
hahaha, vi köpte varsett linne med ett peace tecken på ;DD, och jag ett par jenas
och hon ett par byxor och lite till pontus (:

när jag kom hem handla jag, mamma, pappa& louize
pizza och jag bakna muffins (yy' ( gjorde de igår med (a)
muffins& sockerkaka ;$$ tihi )
sen däcka alla en stund xD, sen när vi vakna så pula
vi muffins och sånt najs, nu har jag tråkigt!
höhö!
kösssssssssssssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0