09-08-06

hejhejhejhej '
fick hem papper igår, och mitt pisse hade visat negativt&
ngn här blev ju typ överlycklig! även om jag redan erkännt 8-)..

gårdagen va cp bra! moster hämtade mig här sen körde vi
till gun, eftersom moster passaar guns hus haha, så sola vi,
och bada och hade riktigt mk utomlands drömmar xD hahahaha!
vi satt där i poolen, hon emd en öl och jag med en caribien kick,
( alkoläsk likande ) , sen kom sandra& marcus, så grillade vi
kööörv, sen åkte vi till louizes träning, och tittade i typ fem min (a),
sen ut till gun igen, spelade skit gubbe, sen körde vi hem till oss,
& spelade ngt spel sån frågespel, glömt vad de heter och pallar
inte kolla xD, ngr på vår gata hade fede fest, så vi bestämmde oss
för att va sjuuukt busiga!

jag, sandra& moster stack ut, alla helt svartklädda xD, sen sprang
vi förbi ljusena för ingen skulle se oss hahahaha! så spionera vi på
dom, HAHAHAHAAHAHAHA! vi kröp bakom bilar, i buskar och smög
fram på gatona xD HAHAHA! så jävla kul asso, sen stack vi hem,

moster åkte ut till guns hus igen och jag la mig och kollade big brother,
inte världs lätt att somna eftersom hela min vägg dunka av deras musik (a),

& tack moster för vår pratstund! jag ska göra dig stolt! <3

nu ska jag snart fixa mig sen till kävlinge för att åka till soc äklena,
och snacka om mitt "missbruk" eller ja, vad man säger xD, har ju
inget missbruk direkt, men ja, dom tycker ju de och tror jag nt klara
av det själv, jaj fuck de, jag kom nyss på att min platt tång ligger på
inne i mitt rum så nu måste jag pysa från datan !
kösssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Jag tror på dig...! :o)

2009-08-17 @ 11:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0