09-08-07

gårdagen dåe, den va bra! Jag, mammsi, pappa, moster, kusin
Louize& sandra,  va först på strippen i lödde
fast sen körde alla till landskrona, så vi följde på där,
stod där och kolla en stund, sen blev alla trötta så
vi åkte hem, här hemma va väl inte alls så jätte bra..

Tack henrik för du orkar lyssna på mig,
det värmer så sjukt, du e toppen! <3

imorse körde jag, mammmsi& louize och handla
bullar, så brände jag min hand med glöden från
ciggen, det gör fortf sjuuukt ont :| men tappade en
liten bit glöd, på ett papper, och fick ju vääärsta
panik och mamma stanna bilen och drog ut allt från
sidofaket, fyfan.. idag vet jag icke vad som händer,
henrik ska höra av  sig om de blir krök, näjzz ,
mer information kmr kanske sen, eller imron!
kössssssssssssssssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0