09-08-10

heyy!
dålig på att uppdatera IGEN! fan va detta suger med att
man inte har internet på sin data aaah! :/ men jag har
ändån inte gjort så mk tycker jag,

igår va jag, mamma, pappa, sandra& louize i sand-
skogen och alla utom louize spelade spel med
moster och louize och ponuts spelade monopol :)
det va mygigt, och jag somna tidigt! typ vid tolv - halv ett
ngt sånt! riktigt skönt faktiskt,

i förr igår hade min lillasyster cup i borgeby,
dom va jätte duktiga och kämpade sig fram
till silver, dom va så slut när finalen kom så
det gick inte hem där, tråkigt, men ändån skit
bra att va tvåa som jag sa till louize..

sen har jag inte gjort så mk mer vad jag kommer på nu :)
idag kanske mattias kommer, om inte ska jag nog träffa
henrik en stund tror jag =), ja jag får se sen hur allt blir!
kösssssssssssssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0