09-08-12

heyy.

i förr igår gjort jag inte alls så mk, vid 8 eller ngt stack jag
ut och träffa felicia& olivia, sen kom även louise : ) ,
sen stack jag hem, platta håret och lite sånt, sen när kl
va ca 20 i 10 begav jag mig till centrum för att möta
mattias! :) så stack vi hem till mig och kolla först ngt sånt
plastiksoperations skit, sen kolla vi big brother ett litet tag,
sen blev de hip hip hora, och efter den filmen blev de A
cinderella story, sen somna jag till björn bröder ^^ då va kl
typ halv 4 - 4, vet inte riktigt och tydligen snarkade jag ;$$
 HHAHAHA! lite pinsamt (aa'

vi vakna vid 11, men mattias somnade om, men jag kunde
absolut inte somna om eftersom jag inte la skönt alls x)
så jag gick upp, sen gick jag in och la mig igen, men kunde
fortf inte somna om, så jag gick upp igen, spela kort med
carro och lite sånt x), sen kommer mattias gående och jag
blev helt skrämd xD haha. han tog bussen hem vid 10 i
tre, efter de gjorde jag absolut inget, vid halv sex somnade
jag men blev väckt av mamma klockan sju, men skönt va de!
Sen gjorde jag inget mer på hela den kvällen dock!

idag vakna jag vid halv 10, och fick spel på mig själv!
vafan kan jag inte sova längre för?! :| oh gosh! &
nästa vecka börjar man på frans möller - bygg, (yy'
kössssssssssssssssssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0