09-08-13

heeeeeyy.
gårdagen va kanon kul! :D
först hade jag sjukt bull, sen smsa natha och fråga om vi skulle
ses jag bara yeeee :D, så jag mötte henne och coffe.j på centrum,
sen stack vi hem till henne och satt utanför henne och chilla, sen
satt jag lite vid datan medans hon bytade om ^^ haha! då hade
coffe stuckit, sen kom linda med sommarbussen så jag& natha
hoppa på den och åkte vidare tsm med linda till center syd, in på
maxi och handla choklad& läsk, sen in och gå två varv på center syd xD
sen ut till bussen och åka till kävlinge, där vi träffa sandra, evelina,
junior, ronja(?)& dessan, sen blev jag, linda& natha hämtade där
av kim, sen körde vi till furulund, hem till anden. Där va anden, coffe.b,
coffe.j, linus, becky, sen kom rebecca och emma också. sen gick jag&
linus och mötte rebecca och emma, sen hem till anden igen sen
kom sandra och hämta mig AS tidigt :| fatta nt ritkigt, men jajaja..
sen käka jag pizza när jag kom hem sen däcka jag höhö!

idag ska jag träffa mega saknade johanna! :)<333

kössssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0