då& nu

oj, ha va de massa längsen jag skrev inget puss på de alls!

men jag har vatt med alexandra nu varje dag från i
torsdags, och om hon ska till kävlinge idag blir de
idag också, malmö festivalen fredag& lördag,

fredagen va helt okej, träffade massa trevligt folk,
lördagen va helt underbar! först gick jag& alexandra
själv sen träffa vi alexander, kevin, pontus, tobbe&
ngn till vet nt vad han hette xD, och sen kom en
som heter emelie, ett litet tag där efter stack jag&
alexandra hem, (:

jag har gjort om mitt rum helt och hållet&
det blev mys mys yaaaao! :D
kössssssssssssssssssssss < 3


Tomtenissen ( alexander ) , tomtemor ( jag ) , rudolf ( kevin )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0