hejsan svejsan!
igår somna jag vid halv fem - kvart i fem, eftersom jag inte fick lov att
gå ifrån datan av en person.. och jag trodde jag skulle dö! idag är jag
mega trött och ska lägga mig i tid så man orkar komma upp till skolan
i tid imron : ) ,

assar kom ju tyvärr inte idag heller, tråkigt värre!
men han kommer sån tur någon dag i veckan : ) ,

jag har haft denna degisnen väldigt länge nu och är sugen på att
byta helt och hållet ( :  , snart är de höst och då får vi skapa ett mörkt
höst tema, så de matchar bra! : ) ,

jag måste berätta detta! att jag har redan bestämmt mig vad jag
ska önska mig i julklapp! (aa'  present kort på gina av morfar heh,
och sen present kort till ngn möbel affär / saker till rummet, I
love my room! men behöver piffa upp de lite mer! :-D hehe!

nu har ni fått ett inlägg idag, håll utkick för mer & ta hand om varandra ;*
kössssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0