' faaacts!

så gott som alla bloggar jag går in på har lagt in en såndär
man ska svara på frågor på, så jag tänkte också göra de (: 
tog den från en blogg jag va inne och kolla prec (aa'

1. Är du singel? yes I äääm

2. Har du någon tatuering eller piercing? både och faktiskt! piercing i tungan& läppen&
tatuering på "kärlekhandtaget", magen& benet :)

3. Vad är ditt drömyrke? oh jag vet inte faktiskt! 

4. Vilken är din favoritfärg? beror på vad de e på, men rosa I just love 

5. Gillar du båtkryssningar? det hade säkert varit mysigt (:

6. Har du husgjur?  japp, tre hundar& kanske köper en sötis vovve till! :DD & en fågel 

7. Vad står det i ditt senasta sms som du fick?  " ligger i sängen <3"

8. Bor dina föräldrar tillsammans? ja :)

9. Hur ofta tvättar du håret? varje - varannan dag

10. Har du syskon? ja, tre äldre systrar& en lilla syster :)

11. Vilket lag i allsvenskan hejjar du på? mff (aa'

12. Vad sover du i? troser& ibland en tröja också ^^
13. Hur lång är du? haha 171 typ (aa'

14. Vill du ha barn? e liten bebis!

15. Vem pratade du senast med?  pappsen (:
16. Vilken är din favoriträtt? oh, jag tycker om all sorts mat om jag ska va ärlig :| , 
kan inte välja någon sån favorit, ena dagen kan jag va sugen på tex pizza och nästa
dag äcklas jag av det ist om ni förstår? de är mycket vad man är sugen på.

17. Har du körkort? nepp ^^ är ju inte 18 än :)

18. Kan du spela något instrument? haha nej, jag är världelös på sånt! 

19. Vad är din största fobi? att bli lämnad ensam

20. Är du biusexuell? jag e faktiskt tveksam på de, kan inte svara helt på de faktiskt.. 

21. Kan du vissla? kan kan jag (aa'

22. Vilken är din favoritdink? drink? :) haha, har aldrig drukit drinkar så :$

23. Vad föredrar du hemmamys eller utekväll? hemmamys! fast nt ensam ;$

24. Har du gjort högskoleprovet? nope :o

25. Vilken är din bästa egenskap? " att du är underbar :) " säger alexander (: <3

26. Är du beroende utav något? mobilen, ciggaretter tyvärr.. & sen kanske man har ett gömt beroende?
27. Hatar du någon? hata är ett väldigt starkt ord, men jag små hatar en person

28. Vilket är ditt favoritgodis? choklas helt klart! I LOVE IT!

29. Vad föredrar du att dumpa eller att bli dumpad? där hade jag valt att bli dumpad, de värsta är att såra

30. Samlar du på något? ingen sak, men minnen, dom samlar jag verkligen på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0