familjen,

allt jag vill är att vi ska få de bra, 
jag vill inte bråka och få skäll, jag vill bara kunna le för er, 
jag älskar er! Ni är mitt kött och blod, de är bara ni som finns där
när dom andra lämnar, de är er jag har kvar livet ut, de är ni! <3

Pappa, för de mesta är de bara skit mellan oss två, 
men jag älskar dig& de e tackvare dig jag slutat med
all skit, jag ville inte bli som du va förr, ALDRIG! 
jag är stolt över dig! (L)

Mamma, hur mycket jag älskar dig går inte att beskriva,
skönt att vi knappt bråkar längre, jag ser upp till dig&
följer ord för ord vad du gett mig för tips! jag är ledsen
för dom gångerna jag fått dig att gråta på insidan&
utsidan, jag vill aldrig mer se dig sårad! (L)

Linda, min halvsyster, men du är så sjukt underbar!
jag är glad för din skull, att du kämpar dig fram&
jag är 100% säker på att julia kommer få de bra
i sitt liv, hon har ju trotts allt den bästa mamman! (L)

Caroline, min bästa vän, du är den bästa, du vet
varje hemlighet, så mycket du vet om mig som
ingen annan vet, jag litar på dig till 1000! förlåt
för dom två dumma misstagen jag gjort mot
dig, jag hoppas de inte lämnat spår hos dig!
jag älskar dig så mycket mer än livet (L)

Sandra, vi pratar inte lika ofta, men du är min 
syster och inget kan ändra på de, du& jag e
mer som jag& pappa, mest bråk, men jag
älskar dig oavsett vad! hoppas du vet de (L)

Louize, sist men absolut inte minst! du är den
mest underbaraste lillasyster som finns, de går
inte att föreställa sig ett liv utan dig! Jag älskar
dig tills mitt hjärta säger stopp de ska du veta (L)

& marcus räknas väl också till familjen, 
hoppas du tar väl hand om min syster
för de förtjänar hon verkligen! jag har
sett henne sitta och gråta pga dig och
vill aldrig mer se henne sårad! ni är
de finaste paret man kan hitta tro mig!
kämpa på så ska ni se att allt går som 
de ska! I'm happy for you =)


Kommentarer
Postat av: Jonte

Faktiskt skitfint skrivet Nillan :)<33

2009-08-31 @ 00:07:23
Postat av: Moster J

Jag då...... :´(

2009-08-31 @ 11:05:49
Postat av: Caroline

Tack Pernilla. jag är inte långvarig i tankarna om det händer saker & det vet du om. :) Jag älskar dig, gumman <333

2009-08-31 @ 22:10:57
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0