' frågor :)

sånt man gör när man har tråkigt ^^

1. Värsta känslan?

att va ensam
2. Bästa känslan?

när man är lyckligt kär
3. Din första tanke när du vaknar?

jaha, vad är klockan?
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
soulija boy - crank that ( travis baker remix )
5. Har du någonsin varit kär?

ja
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

en bobban planch(?), tre tavlor med blommar, en tavla med
massa bilder på mig, en spegel, två lampor& en liten hylla ^^
7. Vad har du under sängen?

hahaha ibland en hund ^^ typ täcke? ;o hahahahah
8. Ser på?

datan just nu ;o
9. Lyssnar på?

musik just nu
10. Skriv nått smart!

jag e bäst i hela världen! :DD
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

gamla mormor
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

från ande - hah okej :) nej tyvärr :(<3
13. Vad vill du bli när du blir stor?

vet man aldrig :9 just nu går jag bygg iaf haha
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

pratglad kanske? :p
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

de vet jag nt
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

sjunga (aa'
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

min näsa tack? ;s hahahaha nej fuck no
jag ska ha kvar mina kroppsdelar xD
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

osynlig och kunna flyga :D
19. Vad är du beroende av?

cigg, mobilen
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

en båt& en mys kompis :) haha

21. Fullständigt namn? 
Sandra Pernilla Caroline Stadler

22. Exakt ålder? - 
17 & ett halvt typ
23. Vart bor du? - svedala

24. Bor tillsammans med-
mamma, pappa, syster& lillasyster& syster pojkvän xD
25. Husdjur? - 
tre hundar& en fågel
26. Färg på ditt hus? - 
rött& vitt :)

27. När är du född? -
31 mars 1992

28. Klass?  
BP09c
29. Vilket år tar du studenten? - 
2012 tror jag ;o
30. Något jobb? - 
nope :)
31. När ska du sova ikväll? - 
vet nt :)
32. Duschat idag? - 
ehm, nej igår kväll (aa' 
33. Kramat någon idag? - 
ooohja :), tror de ;o
34. Pussat någon idag? - 
nej bara min syster på kinden :), som vanligt 
35. Vad har du ätit? - 
ooouf!  en rostad macka, en halv pizza, kyckling& ris& godis :)
36. Dagens klädsel? - 
korta shorts& linne :)
37. Dagens smink? - 
de vanliga :) fondatiuon (?) lär mig aldrig stva till de :D, mascara, kajal,
eyelijner, puder& rough (?) hahahaha jag suger på att stava :D

38. Dagens sötnos? - 
assar ;$
39. Dagens roligaste? - 
hahahahaha e datasalen i skolan idag 
när zaaka dumma sig xD dog av garv!
40. Har du många vänner? -
jag har så jag klarar mig

41. Hur många har du kysst? - 
ofta man räknar de? ;o

42. Vem kramade du senast? - 
mamma :d

43. Vem pussade du senast? -
hm, bra fråga du hahaha :D, adde tror jag xD

44. Hur många har varit otrogna med dig? - 
med mig? vad jag vet en? ;o

45. Har du pojk-/flickvän? - 
neeeej 

46. Vem pratade du med i telefon senast? -
där hade vi en bra fråga till du (: , flamur tror jag

47 Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - 
från ande där stod : haha okej :) nej tyvärr :(<3

48. Film? - 
hm, vet faktiskt inte, men de lutar åt mamma mia :)

49. Låt? - 
de vet jag nt de heller,
50 Mat? - 
min farmors mat! (yy' <3
51. Dryck? - 
olika :)
52. Stad? -  
maaalmeeee!
53. Land? - 
sverige eller danmark 

54. Ämne i skolan? - 
vet nt, xD inget typ

55. År? - 
sommaren 07

56. Personen du tänkte på? - 
hihi ;$
57. Senaste personen du kysste? - 
adde xD

58. Gången du spydde? - 
läääängesen ;o
59. Gången du grät? -  
igår..

60. Pizzan du åt? - 
idag

61. Gången du var i göteborg? - 
oh, de va längsen
47. Gången du var i stockholm? 
har aldrig vatt där ens -.-

48. Gången du var full? -
 jag vet nt ;ss, hos natha tror jag
49. Gången du var hög? -  
längesen! (yyyyyy'

50. Personen som såg dig gråta? - 
pappa, som nt ens såg att jag grät menmen..


ANTINGEN ELLER:
52. Hund eller katt? -
ehm, båda :)

53. Utoch fetsta eller hemma och mysa? - 
hemma och mysa om man har ngn att mysa med ^^
54. Tv-spel eller datorspel? - 
både och 

55. Singel eller upptagen? -
hm, beror på, fast jag e singel?
fast de va väl vad man föredrar? ;o 
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - 
lunar
58. Ragga eller bli uppraggad? -
bli uppraggad :D

59. Big Brother eller Paradise Hotel? -
big brother! luuuuuv <3

60. Svart hår eller blondt? -
på mig svart, sen på vissa blondt, de e olika

61. Blåa ögon eller bruna? -
samma här, jag hade nt passat i blåa ;o

62. Choklad eller lakrits? -
CHOKLAD!

63. Göteborg eller stockholm? -
har aldrig vatt i stockholm för fan -.-
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -
Höger

65. Coca-Cola eller Fanta? -
cocacola

66. Pizza eller kebab? - 

beror på vad man e sugen på

67. Randigt eller prickigt? -
randigt

68. Älska eller älskas? -
älskas & älska tillbaka

69. Leva eller dö? -
leva? :s

51. Svart eller vitt? -
Svart


ANTAL:

70. Personer du älskar? - 
oh, många! huvod saken är att dom själv vet de <3
71, Personer som du hatar? -
hata är ett starkt ord

72. Personer som sagt jag älskar dig? - 
de e ganska många ;ss

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 
som mest? HAHAHA! typ två eller tre ;s 

74. Glassar du ätit på en dag? - 
vet nt

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -
malmöfestivalen& landskrona karnevalen
76. Gånger du haft minnesluckor? -
typ en gång ;ss, sen om man glömmer 
nu efter är de bara en helt vanlig pernilla? :)
77. Piercingar du haft?
öron, läpp, näsan, tungan, 
78. Personer du saknar just nu? - 
bella, och helt ärligt, tobias! och då gamla mormor <3

79. Gånger ditt hjärta brustit? -
för många gånger, man blir van ska ni se :)

VEM:

80. Vill du kyssa nu? -  höhö de vet han själv (aa'
81. Ska du träffa imorgon? - folket i skolan iaf : ) , sen får man se
82. Sjöng du senast för? - mamma, pappa, sandra& marcus gissar jag på xD

83. Hade du senast en MSN-konversation med? - 
sara tror jag de va eller kickan eller kanske va de wester? :D

84. Spelade du tv-spel med senast? - 
vet nt xD

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - 
min mamma, endast jag& min mamma <3

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -  
HAHAHAHAHAAH! på zaaaaaka! :| 
87. Förtjänar att dö? - 
ingen

89. Vill du sova brevid inatt? -
han där, ;$ haha

90. Gör dig glad? -
cajsa verkligen! <3

91. Gör dig ledsen? -
bråk& tankar /: 

92. Vad vill du helst göra nu? - 
bli klar med detta tror jag ^^

93. Önskar du att du slapp göra? -
bråka :/

94. Vill du ha nu? -
en puss& EN CIGG!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
saker till rummet& present kort :D

96. Längtar du till? -
HELGEN TILL MAAAX! :)

97. Tycker du om dina betyg? -
tumme ner :/

98. Ångrar du i ditt liv? -
OH, HAN DÄR :||||||!!!!! och mk annat

99. Är det bästa som har hänt dig? - 
när jag va kär..

Till att sluta med!

vad heter du? som sagt, pernilla stadler
hur gammal är du? 17
var bor du? lödde
vad består din familj av? mamma, pappa syster& syster& syster :)

Blandade frågor:

1. är du kär? - nej 
2. har du snusat? - testat +o(
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - haha inte med mening ;$
4. har du hällt sprit över ngn annan? - haha vet nt, inte med vilje :D
5. har du blivit dumpad? - mm
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej :), bara en smäll xD
7. tar du droger? - droger? nej
9. har du pussat en tjej? - klart :)
10. hatar du någon? - hata, jag en person
11. älskar du någon? - ohja :)
12. har några av dina vänner svikit dig? - ohja, men jag har också svikit dom..
13. har du djur? - jupp
14. har du legat brevid en tjej i sängen? -  själv fallet?
15. hatar du dig själv? - ibland :s
16. gillar du orange? - nja
17. har du haft/har oskyddat sex? - p-stav = chillll :)
18. har du nån sjukdom? - nope (y) jo svininfluensan!
19. har du skämt ut dig för den du gillar? - haha ja,k gilalr ingen nu men som jag gilla då xD
20. har du en gris? - HAHAHAHAAHAH klart?
21. har du en plattång? - ohja :)
22. har du en bror? - nope
23. har du sjukt bra humor? -  klart? :)
24. är du brunett? - nej svart hårig, men egentligen brunett :D
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - haha nej
26. tycker du om hästar? - ja :)
27. har du en hund? - japp :)
28. har du skilda föräldrar? - nope
29. har du gått på simmskola? - nix
30. har du sagt bög till en kille? - jupp


Kommentarer
Postat av: Jonte

Detta ska jag läsa såfort de är läggdax och jag har massa dötid :$



sen vet jag allt om dej å du typ inget om mej :D

2009-08-26 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0