gårdagen

gårdagen va toppen (: , 
jag& sandra körde marcus till träningen i lund, 
sen körde vi till landskrona och hämtade limpor&
jag köpte ny hårfärg, fast svart ^^ haha, så färga
jag håret när jag kom hem, sen stack jag& louize till 
centrum och träffa jonte, sen körde vi hem till mig, satt
här och snacka lite, sen körde vi Kalle, Adam& Adde till
bjärred, sen körde jag& jonte hit igen. skratta år inget hela
tiden, HHAHAHA! sen börja jag gråta ;oo (aa' haha! sen
tvinga jag jonte killa mig på ryggen så höll jag på att somna (aa
vid 1 tiden stack vi och hämtade kalle, adam& coffe i sandskogen
sen till shell där man träffade hampus, henke, fannie typ, 
sen lämnade vi först coffe, sen adam och sen mig, direkt
gick jag in och la mig och typ somna direkt x)!
pusspådenfredagen! ;*
kösssssssssssssssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer
Postat av: Jonte

Kösssss jaa :)<3

2009-08-29 @ 13:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0