god morgon!

guuuuud va trött jag e! när jag väl somnar i tid så är jag pisse
trött när jag vaknar vafaaan! mår illa gör jag också :s, jag paaalllar inte!
jag ska hinna fixa mig på 20 min och kommer ALDRIG hinna de så
jag tar nästa buss. sen slutar vi kvart i ett höhö (:  , idag ska jag göra mk
känna de som 8-) , jag ska färga håret, jag ska hämta en limpa, jag ska
åka till vkhög med Jonte& sen får vi se var vi tar vägen sen :-) haha! <3

imron kmr då Assar, om man hör av sig vill säga.. 
söndag? ja vad händer då? ehm, då ska jag, jag har glömt, 
men kanske hitta på ngt med martin, han fråga om vi skulle
göra de nu i helgen så de kan vi väl la göra, annars hittar man
väl allid på ngt (aa' , 

nej nu ska jag fixa mig, så jag iaf ska fööörsöka hinna med busen..
kösssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0