' I don't know

asssså faaan! jag känner mig så sjuuukt ensam :|
vill bara ha någon vid min sida när jag lägger mig&
när jag vaknar, någon man kan känna sig trygg hos&
verkligen, verkligen, tycka om, men kmr de någonsin
inträffa igen? de undrar jag..

alla vuxna tjatar hela tiden där kmr finns 1000 till innan
du hittar den rätte, men om jag inte vill ha dom 1000 andra?
om jag bara vill hitta den rätte med en gång? men kärlek
finns fan inte för mig, varje gång jag försöker blir jag bränd..
eller så sårar jag någon, vafan ska jag göra då? AAAARRGHHH!

nu ska jag iaf sova, eller ja, försöka /:
vi hörs nog imron sötnosar!
& ni verkligen, SUGER  på att kommentera :$$
kösssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0