jag vilar i frid

en text skriven av mig :) skriv gärna vad ni tycker ;$$

jag sitter på mitt moln och kolla ner på er alla, 
jag ber er att skratta, vill inte se några tårar falla,
jag vill säga förlåt, för ni inte hann ta förväl, 
allt gick så fort, och jag tog min egen väg, 
träffade min gamla mormor igår och jag kramade henne länge, 
jag hälsade från er alla, familjen och hennes vänner, 
jag mår bra här uppe, inga tårar rinner,
för en gångs skull ha jag torra kinder, 
men jag saknar er, min familj och mina vänner, 
tack för ni försökte hjälpa mig, men ingen visste hur jag kände, 
gud ber om ursäkt för allt han har gjort, 
massa saker som han vet varit dumt, 
men han tar hand om mig nu det vill jag lova, 
jag såg min egna begravning och alla era tårar, 
jag ville egntligen ta förväl, men det va svårt, 
vissa tog det lätt men vissa väldigt hårt, 
jag kollar på ner på er varje dag, 
och jag önskar att ni får feta dar, 
jag sitter bara på mitt moln dag in och dag ut, 
men inga tårar som rinner för allt har tagit slut, 


Kommentarer
Postat av: Moster J

Skriv inte så Pernilla.. :(

Blir ju ledsen..

2009-08-26 @ 07:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0