pedofiler

jag hatar inget så mycket som pedofiler! Det är verkligen de svingaste som finns!
hur kan dom bli kåta av någon som ligger och skriker och gråter och gör allt för 
att komma låss från dom? jag fattar fan inte! tänk så många som blir våldtagna 
av både främmande gubbar och "vänner" jag förstår inte, om man säger nej är de
ett nej, man ska aldrig tvinga någon till något! bara tanken får mig att må dåligt, 
såna som våldtar barn, unga barn, jag fattar inte! de är ju helt tort, hur skönt kan
de va egentligen? :/ även gamla människor, asso, hur tänker dom egentligen?
Gud, samhället blir bara sjukare och sjukare för varje år.. Få ett stopp på detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0