skolaskolaskola!

jaha gomorgon folket, 
klockn är 06:56 jag har rec fixat mig klart och ska gå till bussen om 
ca 20 min, ska först till stationen och möta simon och antagligen
zaaka också, sen blir de ner till viken men jag ska ju inte va med, 

jonte va duktig och kommentera min blogg igår, dutti pojke (aa' 
iaf iaf, dagens outfit helt varadlig ; 
Adidas tröja ( som e alexanders ;$ ) , jenas från gina tricot, 
vitt linne även från gina tricot, svart och vit bh från h&m tror ja,
och rosa spets hotpants, från vet nt : ) haha



& såhär får man se ut i facet, ska bara fixa mascaran också :)



Hörs senare för nu mst jag bli klar! ska ha strumpor också de får jag nt glömme hehe ^^
kösssssssssssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0