ta den tiden tillbaka

jag vill va liten igen, jag vill inte kämpa mig genom dagarna, 
massa problem man får se i vitögat dag in och dag ut, 
kärlek skrämmer mig, människor snackar skit, var ska man ta vägen?

man tror hela tiden att den rätte finns där någonstans,
att man möter på han snart, men nej han finns inte där!
den rätte finns inte för alla, varför söka när man aldrig
finns svar i sina svåra gåtor?

bråk hela dagarna, men trots allt är du min pappa..
jag orkar inte bråka, jag vill inte gråta mer!

ta tillbaka tiden så jag får se min gamla mormor igen,
och få så många saker ogjorda, hade jag fått en önska
i mitt liv hade jag bett om att få spola tillbaka tiden till
någon gång i livet allt va bra, jag minns inte när men 
någon dag! 

någon dag ska jag våga mig på kärlek igen, 
någon gång kommer jag tillbaka igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0