trött på dagens värld

jag är så trött på att folk snackar massa hit och dit,
sen när man träffar dom står dom inte för ett ända
ord dom sagt, just nu är de mycket snack om den
har haft sex med den ena och den andra, och massa
sånt, att den och den är players, och dom flesta överdirver
till max när dom berättar något, de kan jag också göra,
men jag förstår inte, och sen är de så många som söker
uppmärksamhet som e helt onödig, ( såg de på malins
blogg ) att kissie som redan e skit smal skulle testa ngt
diekt skit? varför liksom? vad vill man då mer än att ha
uppmärksamhet?

& killar kan heller inte va tysta om vem dom haft
sex med och inte haft sex med, vad e de för kul
med att höra liksom? de är prec som dom vill
ha uppmärksamhet bland "kill gänget" ? jag
fattar inte riktigt..

& medans killar får respekt för hur många som
legat med får tjejer rykten? de är fan ingen respekt
mot tjejer asso, killar är minst lika sviniga som
tjejer, tänk på detta killar! & även tjejer..

iaf, jag försåtr inte riktigt var världen är påväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0