underbar helg!

Jag vill tack Sandra, Jonathan& Marcus för en helt underbar helg! 

Fredagen va jag& jonathan här och chilla typ och körde Kalle,
Adde& Adde till bjärred, och sen hämta vi Kalle, Coffe&
Adde i sandskogen, körde upp shell, sen lämna ci Coffe, sen
Adde& sen mig, sen somna jag med en gång tyyyp (:

Lördagen va dock mycket roligare än förväntat!
Jag& sandra lämna först marcus hos han och sen
hämtade vi jonte, sen stack vi hem till oss, & jag töjde
mitt hål i örat (aa' , sen hämtade vi marcus sen hem
till Jonte, chillade där med vattenpipa, läsk, godis& musik!
sen stack vi en sväng till lödde också HAHAHAHAHAHA!
med en gubbmask och fula oss med folk, as roligt ;p
iaf, en riktig mys dag( : , sen däckade jag där,
vi såg shotters eller vafan den hette, och sen på i taket
lyser stjärnorna, däckade runt fyra? hahaha :|

Söndag vaknade jag vid halv 1 hemma hos jonte, sen
duscha han och så, sen  körde vi till lödde och handla
på mcdonalds, stack hit och käka, sen körde vi till 
carro& linus, sen kom sonny så körde jag, jonte,
sonny& linus till malmö, yra runder där som ngr höns, 
sen hämta vi bohman, körde och lämnade dom sen, 
& efter de hem till mig, så körde jag, sandra, marcus&
jonte hem till jonte, plus hade sandra& marcus handlar
massssssa godis, chips, läsk, tårta& sånt goottt! sen
kolla vi i taket lyser stjärnorna igen, för sandra ville se
den haha, vid kvart över 11 körde vi hem, och jag däcka
så gott som direkt! (yy'   juste! jag och sandra hämtade
även wirre i malmö, bilder kommer i nästan inlägg!
kössssssssssssssssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer
Postat av: Jonte

Tack själv :D<3!

2009-09-01 @ 00:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0