vem är hon egentligen?

ja, jag är trött på att alla tror dom känner mig efter att träffat mig någon gång på stan eller ngt, så länge ni inte vet ngt om mig känner ni inte mig, om vi hälsat på varandra en, två eller tre gånger känner ni knappast mig, jag kanske berättar saker för er, men inte mina intersta saker, jag skriver mk om mitt liv här i bloggen också, efter de tror folk dom vet allt om mig? nu ska jag berätta vad ni vet om mig så ska vi se om ni vet så mycket som ni tror 

jag heter pernilla, ja de va svårt ju, 
jag har rökat cannabis, 
jag har panik ångest, 
de tog slut mellan mig och mitt ex för ett tag sen, 
jag älskar min mamma, 
min syster är en stor del av mitt liv, 
jag går bygg på frans möller skolan
så vad mer vet ni efter att ni läst min blogg? säg de snälla asso!


Då är frågan, vem e hon egentligen? en knarkar brud som går runt och slåss?
nej knappast! jag har aldrig slått ngn! bara mina systrar när man dampar på dom,
men aldrig någon "ovän" , jag är för snäll för att slåss, röka gjode jag för jag inte
mådde bra, jag accepterar alla& är inte den typen som bråkar och slåss, utan lever
i peace helt enkelt, mycket bråk hemma, ja visst e de det, men en vanlig tonårs tjej
som är 17 år, haft en jobbig uppväxt, vad mer kan man förvänta sig? & bara för man
rökar cannabis är man INTE ngn knarkare! but fuck it för jag gör ju inte de mer?! , 

jag lever livet dag för dag och lever livet helt enkelt, 
lagom många vänner och folk som backar när de
behövs, folk som lyssnar på mig när jag mår dåligt,
sluta tro att ni känner mig! för ni vet ens inte hälften 
av mitt liv! man kan inte sätta mig i ngn katogori, 
jag är ingen snobb, ingen tönt, inte poppis, inte rik,
inte fattig, jag är jag och inget annat! so thats it!

Kommentarer
Postat av: Moster J

Bra skrivet, Pillan...

Kram

2009-08-26 @ 07:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0