vem där ute va äkta

skolan idag, bättre än igår sämre än andra dagen aldså helt okej! : )
alla höll käften men zaaka dumma sig en gång, BITCH! ;) haha. kom
hem, snacka lite sen däckade jag till max asso! haha ööööver trött!
juste jag hade en bussdejt också bara så ni vet! (hh' eller andreas 
tyckte de tydligen ^^ men min bussdejt va iaf jonte, trevligt värre :-), 
han berätta att han hade vatt inne och snokat på min blogg höhö!
och när jag loggar in har jag inte fått en ända kommentar av han, 
lite snålt av dig gubben ;( , haha.. 

imron tar man bussen halv 8, möter folk där sen blir de ner till viken
och ha idrott, skoj liv, skoj liv! (yy' inte alls nej :-), 

idag hade vi kick off i skolan, riktigt kul faktiskt! har ngr bilder i 
luren men dom kommer samtidigt som dom andra heh ;-) , 
så fort jag kmr in på min arena så kommer bilderna tihihi!

nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen, sen ta en cigg med sonny,
sen hem och chilla med tv och sådant, eftersom jag är vädligt trött
idag plus ska jag upp tidigt, imron börjar ju allvaret, första "riktiga"
lektionen vi har är idrott, och gissa vem som INTE ska va med? 8-)
nej men jag skriver kanske någon rad senare eller imorn! 
kössssss < 3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bussdejting is the shiet (a)<3

hahaha

2009-08-26 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0