09-07-07

hejsan svejsan allesammans!
kunde inte uppdatera min blogg igår eftersom jag hade fullt upp! jag hade en skit bra
kväll : ), nu ska jag berätta om den för er mina käraste läsare!

när vi kom hem från mormor stack jag ut med nath typ 10, så tog vi en cigg
med bj och snacka och så, sen fick jag ngn tanke av att fråga om jimmy&
hans kompis kunde komma till lödde så kunde vi tälta och bada i nathas
pool och sånt där trevligt! tillslut säger dom att dom kommer, så vi går mot
kävlinge sen får dom lift och vi möts i hög, sen gick vi till lödde, gick bara runt
i lödde och försökte komma på vart vi skulle däcka, pappa ringer och då kommer
vi fram till att jag, jimmy& anton får sova hos mig, så jag& natha sticker och hämtar
hennes cykel och mammas, sen cyklar jag tbx till jimmy& anton, sen går vi hem till
mig, eller ja, anton cyklade ^^ , väl hemma hos mig satte jag mig vid datan, men
inget internet (n), så vi satt på en film, och anton däcka efter typ fem min, och jag satt
i min datastol eftersom dom två tog upp hela min säng, så snackade jag och jimmy
en massa om gamla tider hahaha, väldigt trevligt, efter vi rökat sista ciggen för natten
va klockan ungefär kvart över fyra, så lägger jag mig också i sängen, vi kollar klart på
filmen sen däckar vi typ direkt, mega trångt!

klockan 9 blev jag väckt av att anton vaknar, skööönt? (y) FY FAAN NEJ! :( ville
bara sova längre asso, fy fan. direkt efter vaknar jimmy, vi två helt döda typ,
sen gick vi ut och röka och spela kort med lilla syster (a) haha, sen satt vi
bara på mitt rum och chilla, vid halv ett eller ngt blev dom hämtade så jag&
carro följde dom till centrum, och nu sitter jag här och lyssnar på musik,
blir att umgås med natha idag med I think : ). jag älskar henne jätte mk (a)<3
kösssssssssssss < 3

                   
jag igår när jag& natha va påväg och skulle möta jimmy& anton.
osminkad och allt (y) hahah usch då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0