09-07-10

skulle vatt två månader idag.. :/

just nu sitter jag och väntar på tobias : ), tycker synd om han för de spö regnar
 ute och han kör moppe hit : /, iofs inte så jätte långt, men ändån synd :$ heh,
då ska vi kolla lejon kungen två, mysigt : ). jag jag ser ut som gud vet vad för 
jag orkade inte sminka mig idag :$ haha, ikväll får vi se vad som händer, för 
tobias mst sticka igen vid 2-3 eller ngt tror jag :( , ngn får leka med mig (a)

nu är det så att jag har bytat msn& nr för att vissa folk pallar jag inte med mer,
och folk ger ut mitt nr, trött på de, så nu har jag sagt till dom som fått mitt nr änsålänge
att dom inte ska ge ut mitt nr, resten av folket får nr senare : ), nej nu ska jag 
typ, göra ngt annat, för han är väl snart i lödde! skriver senare : )
kösssssssssss < 3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0