' 09-07-12

skrev inte igår så tar gårdagen och denna dagen i detta inlägget (:

Lördag;
vaknade, efter ngn timme kom cajsa, vi fixade oss lite här, eller hon byat om
och jag sminkade mig och platta håret ^^ , sen åkte vi in till landskrona, gick
runt där lite, sen upp till tågstationen och träffade henrik, yttsert trevligt, satt
där och snackade lite sen gick jag och cajsa tbx till karnevalen, ingen kul och
träffa, men massa sjuka killar? x) hahaha. sen träffa jag natha& coffe och ngr
till, sen gick dom och jag och cajsa. cajsa byta en cigg mot en ros haha, sen
gav hon den till en kille som hon sen börja smsa med och skulle träffa så
kom han i fem minuter samtidigt som jag träffa andreas min egen soptipp <3,
sen gick jag och cajsa till tåget, så hade vi tio min på oss när vi va typ halvvägs
så kom polisen och fråga om vi ville bli körda så för en gångs skull va dom
snälla (a), hahaha fem min innan hade jag sagt att jag hata dom x$, hahah!
så vi hann med tåget, sen hämtade mamma, pappa& louize oss i kävlinge,
vi körde henne till konsum och sen hämta vi sandra& marcus sen hem (: ,



söndag ;
vaknade, sen åkte jag, mamma, pappa, louize, sandra& marcus in till lund för
dom skulle på loppis x), och chokerande nog så hittade jag ngr jeans och lite
smått och gott ^^ , sen tappa jag min lur utan att märka de (y), vi ringer och ringer
men ingen svarar eller stänger av den, riktigt skumt, ( och eftersom min mobil
är mitt liv så börja jag stor böla ju :$ ), till slut kommer louize springandes och
säger att hon tror pappa paratar med han som hittat min lur, och de gjorde han,
så när vi hade fikat där och sånt körde vi och hämtade min älskade telefon :D,
sen hem. duschade och sen hämtade jag, sandra& mamma pizza så de va
att riktigt puligt! men som vanligt kunde jag inte äta så mk ju /: , sen fixade jag
mig och nu är jag väldigt stressad, för familjen ska till mormor och kolla fotboll
och jag ska till tobias och sova där tills imron! nej nu mst jag bli klar! hööörs!
kösssssssssss < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0