09-07-13

hejsan svejsan gott folk!
kom hem nu för en liten stund sen, från malmö!

gårdagen va bra! sjukt bra! : ) föutom de med mobilen men den kom till
rätta ju så, helt enkelt, den va sjukt bra! :D, efter de jag skrev igår så åkte
vi till mormor, jag kollade på typ första halvlek i fotbollen, då stod de 1-0
till malmö, sen hämtade tobias mig, så va de hem till han, och kolla lejon
kungen 1 (a), så jäva gullig film asso! sen gick vi ut med hans hundar, så
dom fick springa lite i de där feltet eller vad de heter : ), sen gick vi in till han
igen, han kolla typ zorro eller vad de va? x) och jag läste en biologi bok (a haha,
sen kolla jag också på filmen, efter de snacka vi mest och myste, och så, och
sen fick jag välja film, så blev de när lammen tystnar, såg dock inte så mk, jo
i början, sen vände vi oss och då såg jag nt texten (a), så jag la där halv däckad,
sen stängde vi av tv.n och la oss, efter en halv sekund, säger tobias " nej va tyst
de blev nu", så vi satt på tv.n igen, sen somnade jag/vi(?)

vaknade först vid 10 över 8 eller vafan klockan va? x) 10 över 7? äh minns nt,
ngt sånt, sen somnade vi om, och då sov jag så sjukt bra, sen börja hans mobil
alarm ringa, men jag sov fortf och trodde de va såna tågbummar som lät? x) haha!
så fixade jag mig, sen körde vi till tåget, sen kom de, sen körde han hem och jag
åkte till kävlinge, där hämtade mamma, pappa, sandra, louize& marcus mig, så
körde vi in till malmö, där man träffa på andré med ju :D, haha.. sen påväg hem
stanna vi i arlöv och handlade falafel, och jag tvinga i mig mer än halva, eftersom
jag inte kan äta, sen kändes de som jag skulle spy, men de gick över, när vi kommer
hem är carro& emil hemma, snacka lite med dom, sen nu drygar jag här, ska snart
vila ett tag tror jag, är så grymt trött! uschjaja! men skriver mer senare vettja!
kössssssssssss < 3
& tack tobias för en myig kväll/ natt :$<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0