09-07-16

kom nyss efter en kvälls runda med natha : ) , de va mycket trevligt!
älskar våra kvällsrunder, även fast vi bara går har vi så jävla kul (:
vad hade jag gjort utan detta? suttit inne och deppat skulle jag gissa
på iaf :o, som vanligt fottade vi lite grann : )







jag älskar dig verkligen natha! <33333


va på stirppen innan med mamma, pappa, marcus& sandra,
nej ingen stripp utan street race xD hahaha, vi blev stoppade
av en jävla brud snut, hatar kvinliga snutar asso :| hahaha
snuten " dt gick lite fort va?"
sandra " jag va bara uppe i 60 " ( de va en 70 väg )
snuten "jaha, vill visa dig cool för kompisarna eller? "
sandra " kompisarna? de är min pappa, mamma, lillasyster& pojkvän?"
snuten "jaha för familjen då asså? "
sandra " nej verkligen inte, hah? "
snuten " jaja körkoret "
sandra " jag har inget kör kort" HAHAHAHAAHAHA!
sen va de inget mer roligt där, menmen poliser e som dom e
helt enkelt : ).. har haft en hyffsat bra dag idag iaf!
& grattis sandra! snart klar nu ju :D<3

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag älskar dig med :D<3<3<3<3

2009-07-17 @ 01:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0