09-07-17

hej& god kväll mina käääära besökare!
jag e så jävla sugen på att göra ett video inlägg, men imron kommer ett ;) hahaha!

kvällen har varit as bra eller hela dagen vill säga! :D
på dagen va jag hos gun, moster va där och hon va 
saknad till max ju! :D vi bada i deras pool och drack vin (a)
fast jag drack ara ett halvt glas typ haha, men as gott, hon hadE
delat en melon sen grävt ur den sen hält i vin där med smultron
och is bitar mMm ( gun då asso! ) , moster e inte händig nog till de ;)

sen hämtade daaaaady mig, sen körde vi hem, sen vid 7 hämtade
jag& mamma, sofie ( en arbets kamrat till mamma ), på jobb så
drack vi och spela kort och lite sånt, nu e jag lite halvt på lyran, 
en förklaring till inlägget här under ju (a) but thats me bitches! :D
nu väntar jag på att oscar ska komma hem, snacka lite med han
på msn, sen ska jag kolla tv och mysa med bobby eftersom han
är ledsen hehe, vill sova med ngn vafan! :( känner mig ensam :$..

nej nu har jag inte mer att skriva! bilder kommer imron ;* 
kössssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Schysst...! :o(

2009-07-19 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0