09-07-21

hejhejhej (:
vill börja med att säga att vi har bara internet på mamma& pappas data, så kommer
video inlägg från idag  så fort jag har tillfälle!

dagen har varit hyffsat bra, lite skoskav och så annars bra (:
jag vakna upp brevid tobias, vilket kändes underbart! :$ mMm
sen åkte han hem, och jag fixade mig sen åkte jag till cajsa, vi
stack hem till henne sen ut sen till henne igen, sen cykla vi till
kävlinge, efter jag hade fått en cigg av gurra, tack.. så stack jag
upp till farmor, fick cigg och en 20.a (a),sen in på konsum och
handla choklad! sen vidare till bussen, linda, niklas& julia va
här och sen när sandra kommer hem ska vi äta tårta och ni vill
allt veta varför vah?! men de får ni iccccccke HA-HA! ni får veta
senare i veckan...

men men, eftersom jag inte har ngt internet på min data så
kommer där ca ett inlägg varje dag fram tills dess, om ens de,
men ska försöka hålla mig uppdaterad! men vi hörs väl imron.
nu ska jag ut och röka eftersom jag prec ätit happy meal plus
en extra cheesburgare (a) mega gott! :$ längesen jag åt så
mycket, men de e bara bra för min del!

jo på tal om de nu, jag hade gått upp ½ kg på fem dagar -.-
drygt eller vad? ;oo jag vill verkligen gå upp lite till asso, och
liksom, ½ kg är inte ngt?! ;ss menmen..

morgondagen kommer tillbringas med cajsa och antagligen
adde och hans polare (: vi kommer va i kävlinge/furulund &
skapa kaaaaos! :D  men nu ska jag sluta skriva haha,
kössssssssssssssssssssssss < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0