09-07-23

heeeyyy'
vaknade halv 6 idag meeeega skoj (yy' fick spel på bobby imed han sover
inne hos mig så grydde han som fan (a) haha. somnade om sen väkte pappa
mig vid halv 7 tiden, sen va de iväg till jobb, skulle egentligen jobba till 12 men
det börja pisse regna så sket i de och åkte hem, somnade om fram tills bella
ringde fem över halv 2, snackade en massa med henne och nu sitter jag här,

ikväll blir de strippen med marcus, sandra, linus ( marcus kompis ) & kanske
en klasskompis till sandra& marcus, skojskoj. & imron ser jag fram emot! :D
wiiihhooooowwwww, men nu ska jag typ duscha sen byta om och kolla björn
bröder, den e mega bra :$, hihihehe luuuuv! :D
men vi hörs sen kanske!
kössssssssssssssssssssssssssss < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0