09-07-27

oj va dålig jag varit på att uppdatera! :$ men de är bara en liten tid nu,

jag har jobbat idag, ikväll blir de fotboll hos mormor!
heeeja malmö!<3
& jag tänker på din martin :/ tycker verkligen synd om dig! <3

vafan har jag mer gjort? i lördags va jag med sandra, malin, niklas& marcus
hos niklas, dom spelade typ kung fu panda spel xD och jag kolla på,

sen igår gjorde jag inte mycket, va i malmö, loppis igen x) haha, denna gången
 hitta jag en hood tröja i ljus blå, en vit lång ärmad tröja, hur man ska förklara ^^ , ett
 par lacoste skor vita& röda, en rosa liten playboy väska& en gucci väska : ). najsnajs
mycket mer gjorde jag inte igår, va hemma och tog de lungt bara,

mycket mer har inte hänt, på onsdag blir de kanske bakken med familjen& moster& kusin,
ngn dag i veckan blir de att leka med cajsa, och träffa natha ngn dag med.. kanske
mattias någon dag också om de fixade sig : )).

nästan vecka blir de göteborg med bellas familj! :D oooold school till max :*
liseberg& ullared!
pusspådesomfan!

inte mycket jobb kvar nu, så snart klara! men måste jobba nu varje dag
för att få ihop pengar till göteborg, bakken får bli ett åkband sen inget
annat, får helt enkelt klara mig! : ) bilder kommer!
kösssssssssssssssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0