09-07-28

inget jobb för min del idag, hade så sinnes ont i magen igår
idag har den blivit bättre men har fortf ont..

så idag har jag bara vatt hemma typ, syster dotter kom till
oss vid 11 - halv 12, sen åkte jag, pappa& hon till maxi &
hälsade på mamma och handlade, sen hem, sen fick
jag& julia gå bort till centrum och handla ris, sen kom
mamma och då blev de maaaaud, sen somnade jag på
soffan ngn timme (aa' eller ngt vettefan hur länge xD haha!

snart ska jag väl gå bort till lekplatsen med julia och leka
lite, fast får se hur de blir med de, senare kanske adde
från bjärred kommer hit lite, vet inte vad vi ska göra
eller ngt sånt xD haha! men jaja, de blir väl bra..
skriver mer sen sötisar!
kösssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0