09-07-29

haaaaaaaaaaaaaaaalloooooj!
dagen börja på jobb. Bråk på jobb är nästan jämt kul visst? : )
så, sista dagen för mig och pappa idagh, orkar nt med en viss
bonne där asso, :$ höhö! sen kom jag hem, mormor& lief kom
en runda, sen hämtade jag och pappa vår lön, sen körde vi hem.
fick bara 750 ;ss , snålt, men de räker väl.. duschade och så sen
center syd med cajsa bebis! fick lite handlat,

2 linnen, ett svart och ett vitt,
ett par shorts svart& vita,
& en dricka

sen blev de hem, sen malmö med mamma& pappa, mMm
handlade först cigg, så nu har man en limpa ( : gilllas! sen
körde vi till fyndbörsen där jag även fick lite handlat! : )

2 par troser, Calvin klein 
ett par örhänge, channel, 
en mascara, 
ett rosa läppglans, 
pringels chip


sen körde vi hem, påvägen hem inom bjärred och handla
varsen mjukglass sen gick vi där på gatan och åt glass&
kolla på husen höhö! sen hem och jag flippa ut helt, sprang
runt och skrek och sjöng och snackade flummigt HAHAHAHA!
och nu har jag mega tråkigt, vill uuuut! (:
kössssssssssssssssssssssssss < 3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0