baaaack

jag e tbx här till min gamla älskade blogg! jag saknade denna för mk :$ haha
kändes fel att skriva i den nya bloggen, inte samma sak liksom :$, men jag vet
inte varför jag bytar så mk faktiskt! ska hålla mig till denna nu för fäääsen : )

dagen har varit helt ok, umgås med natha typ, trevligt! men vet ni vad? :|
när jag skulle gå hem sen, helt själv, så hörde jag ngt i buskarna, de lät
som en tjej, som försökte säga ngt med orden kom inte fram och de va nt
tyst hon sa de, utan högt! ( svårt att förklara ) , men sen hörde jag en mann
också, och jag blev ju super rädd! så mamma fick möta mig, sen gick vi
tbx och kollade, men inget hördes, och vi ville inte gå in i buskarna eftersom vi
inte hade fiklampa eller ngt sådant med oss, så vi hade inte sätt något alls.

sen har jag även stor städat mitt rum idag, jag har ; plockat undan och damsugat,
dammat alla hyllor, tvättat speglen, tvättat fönbsterna& tvättat golvet, jag e dutti! :D
sen har jag gjort en sak till som e bra, men det är en hemlis :$ hihi

imron blir det att gå upp halv 9, så får gå och lägga mig snart, så ska jag
följa med älskade cajsa till center syd, hon ska handla :), sen ska jag hem,
sen in till malmö med mamma, pappa, sandra, louize& antagligen marcus,
sen hem och sen vet jag inte vad jag ska göra, jag får helt enkelt se! : )

nej vet ni vad, nu har jag inte mycket mer att skriva, så va rädda om er
så hörs vi imron söööötsaker! : )
kösssssssssssssssssssssssssssssss < 3
fast besluten att sluta till varje pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0