' bästavän!

minns när vi börja leka, året va 1999. & du va tha boss, trodde du iaf ; )
då sa vi att vi va bästisar, och vi sa att det alltid skulle va du& jag! men
killarna kom emellan och gjorde skit för oss, allt kom emellan, vänner,
svek, lögner, löften! jag sa att jag hatade dig, men jag har kommit på att
hata är ett starkt ord, och jag hatade aldrig dig, jag va bara så sur& så
grymt besviken på dig.. men jag klarar mig inte utan dig, jag vill aldrig
va utan dig, vi sa föralltid när vi va miiiini, då ska vi hålla de också right?!
vad vore jag, utan dina andetag? <3

såna minnen vi har du och jag asso, jag garvar vajre gång vi snackar
om ngt minne vi har! " pernilla sooover dyyy? " HAHAHAHAHAHA! gud
asso, de e så man blir tårögd så kul de va asso :| jag va första gången
i danmark med dig, jag va första gången på ullared med dig, jag blev
full första gången med dig, haha minns du den dagen? vid skyttebanan?
när vi ramla u buskarna? haha ohgud! men vi har även haft badtimes,
senaste gången jag va hos dig, blev jag sur på dig och gick, efter de blev
vi ovänner, men pga en annan sak. och när vi skulle ses första gången
efter vi blev vänner igen, guuud va nerövs jag va :$,

Du är de vackraste som finns, mitt ljus i depptertion, min lycka
i livet! jag älskar dig över hela mitt hjärta det ska du veta& de ska
för alltid vara du& jag, spelar ingen roll vad som händer igen!

jag saknade dig ngt sjukt denna tiden vi bråka sist, jag grät
tårar av saknad till dig,
jag vill aldrig må så igen, jag har förstått
att jag inte mår bra utan dig, jag behöver dig i mitt liv!
bästavän!
Izabella kivioja! (LL)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad fan menar du med depptertion?

2009-07-25 @ 11:55:52
Postat av: Moster J

Depression snäckan...

2009-07-27 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0