' bigsis <'333

Caroline, du är den bästa i mitt liv, du gör mitt liv värt att leva, åker du ifrån kommer jag dö,
 jag kommer inte klara mig utan dig, du är helt fantstisk! detta som hänt nu är inte ditt fel,
 de är mitt eget, visst du kunde sagt nej, men du har gjort de många gånger också,
 och det är mitt liv, det är mitt eget fel ingen annans! när du är ledsen kan du alltid komma till mig,
tveka aldrig för de! du är den ända jag kan öppna mig helt för, du är den ända som fattar!
mycket bråk som har gjort allt jobbigt, men thats life och de är sånt man går igenom.
vi är trotts allt systrar, och vi har den bästa syster relationen som finns! även om vi hittat
på skit ihop så är det så när man växer upp, ingen växer upp utan att göra ngt dumt i sitt liv,
 jag tackar gud för jag har dig det ska du veta! jag backar dig till 1000 jag står aldrig bakom
dig, jag står framför dig och är reda på att ta slag för dig! är redo för att dö för dig!
du är den ända jag skulle offra mitt liv för! du tror på mig i alla lägen, tack för de. det e
tackvare dig som jag klarat mig från denna smärtan jag bär på just nu. för utan dig vet
jag ionte om jag hade funnits kvar idag, du är min livsglöd! Jag älskar dig, jag älskar oss!
Caroline, Linus, Pernilla, Linus, det är oss dom vill ta, men fuck it här ska vi stanna!
hoppas du fattar hur tacksam jag är att jag har dig, lämna mig aldrig ensam här! <3333


Kommentarer
Postat av: Syster

Tack så mycket gumman. Jag älskar dig också till tusen & kommer alltid finnas vid din sida, baby <3 Du är allt

2009-07-07 @ 10:49:01
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0