brustet hjärta, svart själ

Sluta tårarna aldrig rinna?
ska jag alltid behöva sakna?
kommer jag älska dig alltid?
ska jag någonsin kunna le?

Jag saknar dig fortf så de gör ont i hjärtat, jag har aldrig mått
såhär konstigt, jag måste va ärlig, men kan inte va de mot dig
för du har varit en idiot mot mig, då får du de right back! jag försöker
visa att jag bryr mig men du bryr dig inte ett piss! snälla gus stoppa
detta eller ge mig gamla dagar, gå tbx ungefär en månad och en vecka
i tiden, för då va allt bra, prec när allt blev bra gick allt bara skit! fan va
ont de gör! jag har aldrig vatt så kär som jag va i dig, men jag mst gå
vidare, med eller utan dig, de spelar ingen roll, jag ska klara detta!
jag har min familj, min moster& mina vänner, dom hjälper mig, dom
visar att jag e värd mycket mer än din skit! det hugger men jag mst ta
de som de kommer, du får ha de bra! jag kan nt göra något mer nu..
A.B


jag mådde bra när jag hade dig i min hand, jag mådde bra
när jag hade dina krafer i mig, jag mådde bra av dig, men
jag måste må bra utan dig nu, jag ska visa alla att jag kan!
du va kärlek för mig, ONE LOVE! men nu får andra rulla upp
den jag får bara känna lukten, måste säga nej, hur svårt kan
de egentligen va? jag klara detta, men jag har ändån kärleken kvar!
Mary jane!




Kommentarer
Postat av: Carro

Klart som fan du klarar det :) I am stolt over you :) <3

2009-07-25 @ 13:08:01
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Moster J

Du är mkt mer värd är honom Pillan... :o)

Klart du klarar det! Nema problema..! ;o)

2009-07-27 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0