//. fredag

god kväll allihopa, hoppas ni haft en trevlig dag!
min börja dock bra men sluta, nja, vad ska man säga?

vaknade vid ungefär halv 10 eller ngt sånt, sen vaknade tobias, efter ett tag kom han
till mig, vi kollade lejon kungen 2 med min lillasyster ( plus jävla massa nallar& en hund (y' ),
 sen kollade vi på barley legal, riktigt fet film. även den såg vi med min lillasyster, eller ja, hon kom
från och till, sen stack hon ut, så snacka vi och så, sen vid halv 6 tiden körde han, för han skulle iväg.

jag gick hem efter att ha följt tobias, kommer hem och är över trött, sätter mig lite vid
datan, sen lägger mig i sängen och myser med twice, fast hon tog hela min säng :( haha,
sen höll jag på att somna, men då ringde linda ( syster ), och ville snacka med mig, så
jag går upp och dricker enegridryck, och blev över pigg och städa och sånt, sen duschade
jag, målande naglarna och gjorde ansiktsmask, blev en på tub och ingen hemmagjord ^^
sen bara suttit här. nej nu har jag inte mer att skriva. vi hörs imron allesammans : )
kösssssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0