//. fredag

idag är det fredag igen, vilket jag inte bryr mig om! eftersom jag inte får göra ngt
så jääävla bull! de hjälper ju inte direkt : / .. jaja, man får stå ut, imron blir de iaf
hem till natha, bada i hennes pool och dricka med folk, riktigt najs! hoppas nu
man får sticka dit bara, annars kommer jag få flipp i huvet! men jo skrev ingen
uppdatering igår kväll så jag tar det nu ist :), först va vi då på stranden, så mk
som de skrev jag iaf haha, senare stack jag, sandra, niklas& marcus till strippen,
men där va sjukt bull, träffade iaf tobias där :), det va ju sjukt längesen! men där
va riktigt bull så vi kom fram till att sticka och ta ett kvälls dopp, så de fick bli sjöarna
i saxtorp, jag, sandra& marcus tog kvälls dopp, men deras vovve nelly, det va riktigt
mysigt vill jag säga! det skönaste e nog kvälls dopp asso :)! idag blir det stranden
igen, vet inte riktigt med vem, men iaf med familjen :), kommer väl se/träffa ngr folkisar
också, om nu någon sticker dit, för vattnet va ju inte dirket de renaste : /. usch nej! 
skriver mer sen, känner på mig att det kommer ngt inlägg om en liten stund igen :)
kösssssssss <3

en andra chans, jag kommer göra allt för dig!
jag slutar aldrig kämpa, slutar inte be, 
jag älskar ju dig, bara dig!  :((




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0