' gårdagen

igår fick jag ett anfall, jag är tveksam om det hann bryta ut innan jag avbröt de,
jag höll på att spy så fort jag såg maten, men tvinga i mig dööö lite mat, sen
satte jag mig vid datan, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta..

iaf, cajsa va här igår ju, de va mycket kul! vi snacka väldigt mk om våra känslor&
minnen, känns utmärkt att snacka med dig gumman! jag älskar dig mer än du tror!
sen åkte hon vid 7, efter de satt jag inne och deppa bara .. sen kom linda& natha och
tog en cigg med mig, sen gick jag in och la mig, bilder från gårdagen kommer i nästa
blogginlägg för mitt batteri har dött på kameran, & samtidigt kommer bilder cajsa tog.

& jag måste bara säga att ni verkligen suger på att kommentera! vad ska man göra
för folk ska börja kommentera? :| haha.. aja, får se vad som händer med min blogg..

kösssssssssssssssssssss < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0