' har du glömt

klockan är nu 03:10, jag kan inte sova, sitter bara och gråter och gråter :'( , & nu
tänker jag göra om daniel& rebeccas låt, dkr ft. miller - har du glömt.

när allting va bra så lämnade du hon
hennes hjärta blev krossat när du drog,

allting känns så tomt mina tankar snurrar runt,
när du lämnade mig, gjorde de fruktansvärt ont,
jag tänker på oss hela tiden varje dag,
mina känslor dom spricker för du finns inte kvar,
du gav mig ett hopp och du gav mig ett liv,
du gav mig all den kärlek för att ta ett nästa kliv,
tårar blir till blod, och jag gråter mig till sömns,
varje gång som jag drömmer, e de du i min dröm,
när vi va lyckliga tillsmannas och jag grät glädje tårar
för du va ju så snäll, men kärleken den sårar,
minns du första gången, då vi kramade varandra?
allt blev en lättnad och jag sket i dom andra,
en dröm som blir sann kan man inte välja bort,
det va vi, de va vi, men kärlek blev kort,
det va du, det va du, det va bara du som fanns där,
du lämnade mig och jag fick ingen chans nä,

kommer du någonsin förstå som hon har kämpat i gråt,
hon föll ner på knä ner ni skiljdes åt,
du tog hennes hjärta och du krama de ömt,
alla era kyssar har du glömt? ( har du glömt?)

när du lämnade mig va det inte bara du,
utan allting försvann, allting gick itu,
jag har stängt mig inne för du va ju mitt allt,
jag får söka mig till tröst, men inget hjälper alls,
du va lågan i mitt liv, men lågan har nu släckts,
alla stunder med dig, allting va perfekt,
alla kyssar har du glömt
när jag kysste dig så ömt,
och jag lovade mig själv, att aldrig såras mer,
och jag lovade mig själv, att tårarna skulle le,
men kärlek är blind, ja vad ska jag göra nu
när du fann en väg ut, och de såra mig som mest,
när jag tänker på oss, för de kändes som allt va ett test,
av kärleks ondar gångar om du ville såra mig,
så har du lyckats bäst men jag kommer alltid älska dig,
tänker inte kämpa länge, vill inte finna svar,
gud öppna grindarna jag vill inte finnas kvar!


kommer du någonsin förstå som hon har kämpat i gråt,
hon föll ner på knä ner ni skiljdes åt,
du tog hennes hjärta och du krama de ömt,
alla era kyssar har du glömt? ( har du glömt?)
en tår faller ner, för varje steg,
nu går hon sin väg efter allt detta svek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0