' hide but never seek..

somnade vid 1 tiden igår, lite sent med tanke på att jag skulle upp
och jobba igår, men upptagen med sms (aa' hahahaha!

så de va upp vid 7 idag, kom först inte upp, sen va de upp klä på
sig åka till jobb, jobba fram till halv 11 ungefär, sen hem, städa,
duscha, fixa sig, och nu väntar jag på bellisen! :D:D:D <333
& min älskade kusin kim och hennes faaaaaamilj, oh va jag
saknar er allihopa! träffa massvis med saknade idag jööö! :D

strippen igår, lide dött, men de blev in till malmö med lite folk,
körde runt och leta efter alla tillslut hitta vi dom, marcus, Ling,
lings kompis& david körde och lekte lite, och vi andra kolla,
sen linus ( marcus kompis som sagt ) trodde inte på att jag
och sandra va syskon ;o hahaha.. sen va de att köra hem,
äta, kolla big brother, smsa och sen nanna gott! :D

imron blir de hem till caaajsa och va uppe hela natten,
med hon, magnus& andreas, vi ska grilla och kolla
film och så (: , bara jag nt mår dåligt imron med ;oo



vi leker en lek, jag gömmer mig, men du hittar aldrig mig!
se mina misstag och gör aldrig samma fel, håll dig långt borta ifrån detta spel!
jag lägger ner med skiten, men jag älskar ändån weedet.
I fuckt up my life 
ni hatar den hon är men vem hon va de har ni glömt
I don't care what they say, I were love in you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0