' inte utan dig?! :|

nathalie, du ska fan inte flytta, jag vet inte var de fucking hurva ligger
och bryr mig inte heller, jag kommer inte klara mig utan dig :'( , de e
du som fick mig på fötter igen, tackvare våra kvällsrunder, du får fan
inte asso, jag klarar inte mig utan dig :''( & jag ville att vi skulle få lägnhet
på söndervång för du bor där, sen nu ska du flytta? NEJ! jag till låter de inte!
om du så ska bo hos mig så ska du ingenstans från lödde! jag borde kanske
va glad för din skull, men oooh, fan natha! vad händer med oss då? kommer
vi fortf snacka lika mk? du kommer träffa andra kompisar och säkert glömma
mig! men jag kommer aldrig glömma dig för du gör mig hel, jag älskar dig gumman,
från roten av mitt hjärta, du är helt jävla underbar! :'( <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0