' livet går vidare

jag har tänkt mycket nu, jag är gnagat och gnagat på dehär med bjelk, men jag måste
gå vidare, jag kan inte deppa ihop nu, det är sommar och jag ska ha kul, inte sitta inne
och deppa för kärlek, det finns 1000 till, eftersom de nu tog slut så va ju inte han den rätte
helt enkelt, men tro inte att jag glömt, jag har bara gått vidare. Det måste man också våga
göra någon gång i livet. jag ska aldrig glömma, jag vill aldrig glömma, jag tänker aldrig glömma.
men alla skapar ett band hos alla, där finns något hos alla man kommer ihåg, men du va
spciell, men dig satt allt sig extra mycket! men visst jag saknar många stunder med andra med,
och jag aldrig aldrig någonsin glömt ngt jag vill komma ihåg. jag kommer gå vidare nu iaf,
men om du någon gång ångrar dig ska du veta jag finns här. Jag älskar dig fortf väldigt mk..
 

jag ska inte hoppas för mycket  nu de vet jag om, jag är förvirrad i mig själv,
men såntur är det ett förvirrande jag känner igen, skarpt! tyvärr. men de fixar
jag, jag klarar allt bara jag vill! jag ska inte behöva röka för att klara saker,
jag är stark, jag har gått igenom mycket i mitt liv, och jag klarar av de jag
kan bara jag vill och har folkets stöd! tack som faaan till alla som stöttat
mig, spciellt mamma, natha, carro, johanna ni är fett med kärlek för mig! <3



vaknade nu för en liten stund sen, är så grymt trött, sovit dåligt nu
två dagar i steck, inte skönt alls :( .. ska snart ut och röka en cigg
med mamma, sen ska jag bara sitta framför denna data skärmen
och veta på att ngn kul loggar in
( enligt mamma andré )  (a),
men engligt mig finns där fler kuliga personer på msn : ), hehe
nu tjatar min mamma ihjäl mig så vi hörs sen everybody!
kössssssssss < 3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Det är rätt Pillan.. Du klarar ALLT! :o)

Kram

2009-07-09 @ 12:00:01
Postat av: carro

åå lycka till med allt :( klart att du inte ska sitta inne o deppa en sommar! det är som du säger det finns flera tusen tilld är ute :( men det e inte alltid så lätt :(

2009-07-09 @ 12:10:13
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0