//. lördag

hejhejhejhejhej :)
vaknade vid 12 idag, riktigt skönt faktiskt men tankar slår mig att jag skulle till josses
konfa som började kl 1 (y) så mötte jenny 10 i ett vid vårdcentralen och vi fick ingen
plats i kyrkan ^^ haha, till slut blev en stol ledig så den tog jag hehehe (6), sen vid 10 i
2 tror jag klockan blev, hämtade mamma och sandra mig, men prec innan dom kom
höll jag på att svimma, såg allt helt vitt och de pep i mina öron, riktigt äckligt : /. sen kom
jag hem, städade och duschade, så hade jag ställt in mig på att jag skulle festa idag, men
nej så blev de inte, eftersom man inte fick komma (n), så de blev att sitta hemma och dryga.
riktigt tråkigt! sen kom linda& natha hit på en cigg : ), sen gick dom tbx till hon som hade
"fest" 8-) , jaja don't care :), sen följde jag med sandra& mamma och hämtade marcus,
sen stack jag, natha& linda till shell och handlade choklad, tog två timmar (y) HAHHA ! shit.
sege natha ;p , jag har iaf skit ont i mina fötter nu :( , nu ska jag ta ngt och äta, sen sova,
usch de är inte alls bra med nattmat, de sätter sig direkt! men ändån får jag hör att de ser
ut som jag gått ner i vikt :s, men de har jag faktiskt inte gjort! håller mig på stadig gräns ^^


Natha& jag (: <3


jag& linda (: <3


natha åkte kundvagn, för full för att gå kanske? ;) HAHAAH!


natha& linda, jag älskar er töser! :)<3


jag, natha& linda
JAG ÄLSKAR OSS! <3


jag, natha& linda.
JAG ÄLSKAR OSS <3

Kommentarer
Postat av: natha

hahaha älskar dig min skatt :)<3<3<3

2009-07-05 @ 17:48:10
Postat av: Anonym

Hahahaha, kul att se er tjejer!! // fröken ingela

2009-07-06 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0