' lyssna familjen

mamma, pappa, lyssna hur jag tänker,
mamma, pappa, lyssna hur jag känner,
linda, carro, förlåter ni mig,
sandra& louize, jag är så jävla skraj,
mamma, pappa, lyssna hur jag tänker,
mamma, pappa, lyssna hur jag känner,
linda, carro, förlåter ni mig,
sandra& louize, jag är så jävla skraj,


varje dag så börjar ett nytt hopp för mig,
den vännen som fanns där i alla tider,
oh shit, minnena försvinner,
försvinner med vinden, och vinden den brinner,
lyssna nu mamma, vafan händer med oss,

du bara skäller på mig och bara slåss,
vet du haft en svårt uppväxt prec som lilla jag,
när du va liten, mamma gav dig inte mat,
och din pappa snäll och din mamma bara hat,
pga din mamma blev det massa kaos,
du får de efter henne, sluta med detta,
inte bara du, utan hela de rätta,
när jag va liten, jag fick alltid smisk,
skolan va svår, mitt liv va tragiskt,
gud hjälp mig nu, ja snälla bara ta min hand,
gud hjälp mig nu, ja snaälla bara ta min hand,


mamma, pappa, lyssna hur jag tänker,
mamma, pappa, lyssna hur jag känner,
linda, carro, förlåter ni mig,
sandra& louize, jag är så jävla skraj,
mamma, pappa, lyssna hur jag tänker,
mamma, pappa, lyssna hur jag känner,
linda, carro, förlåter ni mig,
sandra& louize, jag är så jävla skraj,


varje liten sak blev bara större och större,
varje andetag blir bara bättre och bättre,
pappa, du kämpa i rätten för att få oss,
i rätten du förlora de kom som en chok,
du har alltid vatt en liten klätter apa pappa,
du gav mig självförtroende en tag ska jag tacka,
tacka dig för allt, tacka dig för du vatt en pappa,
jag står på ett berg jag vill bara hoppa,
din mor va alkolist även farmor till mig,
jo tack farmor jag vet allting om dig,

men kärlek finns kvar, kommer alltid finnas kvar,
jag vill bara säga, jag älskar dig min far,

kommer alltid finnas här tills den stunden då jag dör,
på natten jag drömmer, ja jag vill bara dö,
om jag åker in, lovar er tar mitt liv,
jag kan inte leva med att hålla på med skit,


mamma, pappa, lyssna hur jag tänker,
mamma, pappa, lyssna hur jag känner,
linda, carro, förlåter ni mig,
sandra& louize, jag är så jävla skraj,
mamma, pappa, lyssna hur jag tänker,
mamma, pappa, lyssna hur jag känner,
linda, carro, förlåter ni mig,
sandra& louize, jag är så jävla skraj,


jag valde min systers väg fast i fel betende,
sluta vara sur, gör ett leende, ett leende för mig,
visa de jag blir bara glad, gladare idag,
tänker gud va bra, tänker tbx,
tbx hur de var förut kompis,

rulla runt i leran sket i vilket om vi stank som en gris,
spela boll
exakt varje dag, börja ble tråkigt så ja jag la av,
la av med fotbollen, la av med snälla saker,

det gick upp och ner i olika grader, 
mitt liv va som en stats men jag sa nt de bästa
,
det gick ut på spliff och börja festa,
mamma, pappa, mina systrar
jag är rädd vågar inte säga någonting,
testa hasch nån gång och det vill jag göra mer
,

snälla, snälla bara hjälp mig jag ber!

mamma, pappa, lyssna hur jag tänker,
mamma, pappa, lyssna hur jag känner,
linda, carro, förlåter ni mig,
sandra& louize, jag är så jävla skraj,
mamma, pappa, lyssna hur jag tänker,
mamma, pappa, lyssna hur jag känner,
linda, carro, förlåter ni mig,
sandra& louize, jag är så jävla skraj,

" Zebbe& bajram - lyssna familjen "
( gjorde om lite i texten dock )
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0