//. tisdag

god kväll =)
denna dagen har inte varit så värst intressant, efter att jimmy och anton stack
innan, har jag bara vatt hemma, va iväg en sväng med mamma och pappa innan
också btw, hos mammas moster :), sen har jag och mamma suttit och druckit lite
vin och kollat mickeal jackssons begravingen eller vad de nu va, blev helt tårögd när
hans dotter hade tal, de va hemkt :/.. uschja..

just nu sitter jag bara här och snackar med tobias på msn,& lyssnar på lejon kungen :$
 ska snart gå och lägga mig är så fruktansvärt trött! har ju inte sovit alls mycket inatt :/,
kanske blir att träffa han imron : ) men jag skriver mer imron vad som händer.
kösssssssssss < 3


Kommentarer
Postat av: Moster J

Det var tisdag gumman :o)

2009-07-08 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0