' skit dag!

blev väckt imorse vid 11 av att carro pussade på mig, sen står hon och linus vid
min säng, dom frågar om jag ville med ner till ån, men först stack vi till
centrum och handlade två baugetter, sen ner til ån, badade och solade och
bara softa, sen kom bohman också, sen kommer snuten, och vi får åka med
dom till lund (yy' jaja, dom kommer snabbt när de gäller ngt sånt här.. 8-) , va
där till typ 3 eller ngt, först blev bohman släppt, sen linus, sen carro, sist jag,
av en viss anledning, men inget vi behöver ta här! mamma hämtade oss i lund,
va dock inte så glad, och det förstår jag! :( .. gick in på mitt rum& pula fyra mackor,
sen efter en liten stund skulle vi käka, kassler och potatis sallad, men åt bara
en liten bit kassler och lite lite potatis sallad, ingen aptit, efter de städade jag lite
på mitt rum, ska snart städa klart, men nu vet ni varför jag inte skrivit ngt idag..
kösssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Vad hade farbror polisen för anledning att ta med er till Lund då?

2009-07-02 @ 10:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0