' slapp fredag!

gud så tråkigt jag har, har prec städat undan på rummet lite, blir snart att gå och dsucha sen måla alla 20
naglarna ^^  och ta på sig mys kläder, ingen bh och bara sitta och slappa, kanske tända ljus och sånt&
göra ansisktmask och bara lyssna på lugn musik och slappna av,  ngt bra mask råd som man kan göra
hemma? : ) skulle vilja testa en sån, annars får jag leta upp ngt på google eller ngt sånt, eftersom de är
så tråkiga person som aldrig kommenterar ^^ haha. nej men vi hörs senare! säger till om jag hittar ngt
kul eller råd eller ngt vettja! hehe. & sen mst jag till lägga ; du är så grymt jävla cp idiot söt! :$<3
kössssssssssssssssssssss < 3

Kommentarer
Postat av: Moster J

Folk kanske inte kommenterar eftersom du inte svarar på kommentarerna. Vet att du sagt att du inte vet hur man gör, men det står säkert nånstans.. :o)

2009-07-11 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0